August 22, 2008

Moonlight Renosance Quotes

Moonlight Renosance Quotes::


唔使驚﹐荷媽系大廳!!!

SA姨:"I'll Be Back"

公:邊個攞婆呀

好:咪係攞威,攞彩,攞錢,攞著數,攞便宜,攞埋人地封信黎讀嘅咪係攞婆囉!

好:我依家就真係好'慶'啦!仲好心痛tim 呀!(出自第2集)

SA姨:

我說你行,你就行.

我說你不行,你就不行.

你說你行,我說你不行,你也是不行.

你說你不行,我說你行,你還是行.

夏雨:why?why?why?

荷媽:
我同你有親
你阿爸同你有親
你個嘉美就同你有親
阿月: 好彩我係攞女, 同你冇親 <---正爆!!
阿卡:啊婆走得快, 一定有古怪
中仔(荷媽生日時):Sa姨話我係『裸女』,所以我咪著成咁囉!
Sa姨:男人沒有1個好東西
甘老太:你地淨係色得講"唔洗驚,荷媽係大廳"幾時有會講唔洗驚嫲嫲係大廳丫

credits to http://www4.uwants.com/

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home